Wednesday 20 April 2011

futsal 4my McD=>

hairni lagi sekali hidup dalam keadaan yg kucar-kacir.. huh. Kecederaan yg menimpa aku semalam tidak sembuh lagi bengkak kat lutut pon belom surut lagi inikan aku terpakse bekerja pada awal pagi, after that aku diberitahu yang petang ni ade training futsal di Taman Ceupacs,Cheras. mengeluh lagi aku! tp nasib baek my mom ade tolong urutkan aku pastu pakai bandadge.. haha, da mcm accident motor dah :) time nak pergi maen lagilah haruk yang katenye mula bermaen pukul 6 tp tiba2 lass minute bagitahu yang start pukul 7, bile time nak gerak tayar motor member pulak pancit, waduh bikin pusing kepale je. hahaha..

Setibanye aku kat sane, aku tak tahu macam nak buat dengan kot semuenye FULL pastu semue buat hal masing2 and then keadaan lutut aku yg macam nih, huh tension2.. time dapat maen aku xdapat perform dgn baek sebab keadaan ku yg serba xguna nih.

Bile sampai kat rumah pulak aku bukak periuk nasi and then nasi xde da habis, bukak pulak tudung saji lauk pon xde. huh, lagi sekali aku mengeluh lalu aku pon ape lagi terus pergi carik berger kat tempat Azmel(member aku) mencari rezki sebelum berangkat ke latihan PLKN.. haha, kesian nasib baek aku xkene pergi. Sampai je kat sane aku order "chicken berger plain satu" haha, pastu terus diorang gelak kat aku. Azizi"kau ingat ni McD" haha.. nak buat lawak sikit pon xboleh, huhu ape pon xboleh.. hope tomorrow can be better than today, hope sangat! =)

No comments:

Post a Comment